Pagina's

zondag 8 oktober 2017

zware werkweek

Maandag eerst op het werk conference call met West-Vlaanderen. Het bespaart me de rit naar Roeselare.  In de namiddag een opleiding over fundraising voor de social profit.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag moet ik op de stakingsdag van de NMBS toch in Brussel zijn voor een Raad van Bestuur.  Damn !  In de vooravond vind je me op het gemeentehuis.  Vanaf 20 u gemeenteraad en na de gemeenteraad ga ik natuurlijk naar Peecee Cafee in het parochiecentrum.  Genieten van de oude foto's van de Chiro.  Zelf ben ik helaas niet opgegroeid en... ik was niet bij de Chiro maar bij de KSA.
Maakt niet uit, zolang je maar bij een jeugdbeweging bent geweest.
Woensdag is altijd mijn gemeentehuisdag.   In de voormiddag vind je me bij mijn diensten, in de namiddag vergadering over het bijenproject in Hoegaarden met Regionaal Landschap.  's Avonds milieuraad.
Donderdag overdag bijwerken op kantoor in Leuven. 's Avonds vind je me op de bijeenkomst van de business club en VOKA in Tienen, in gezelschap van mijn ambitieuze dochter;
Vrijdag ook gemeentehuisdag.  Vol vergaderingen.