Pagina's

donderdag 14 september 2017

Hoe vol kan een weekend zijn?

Hell of a weekend zal het volgend weekend zijn, mogelijks wel heaven of a weekend qua leukigheid, maar veel te druk.
Vrijdagavond : naar de voorstelling van de elektrische multiobus in het gemeentehuis van Hoegaarden.  Het gaan eten in ontmoetingscentrum Hoksem heb ik moeten schrappen.
Zaterdag : Hollewegenjogging.  Na 12 jaar van op het terras van het Nieuwhuys te supporteren, vind je mij dit jaar op het parcours.  Niet om te lopen maar om ‘seinen te geven’ , wat dat ook mogen wezen.  Normaal kom je mij al seinengevend tegen aan het Mariadal.
Zaterdag ook spaghetti van de KLJ én Stoopkensfeesten én een privefeest.  Kiezen is verliezen….
Zondagvoormiddag vernissage van de expo in de pastorie van Meldert en om 14 u rondleiding door collega schepen Chris Vervliet (Boutersem) op de geosite.  Chris heeft een boek geschreven over de tijd toen Hoegaarden (en Boutersem) nog aan zee lagen. 

Genieten van de aanwezigheid van mijn Gentse dochter die komt home- en dogsitten bij mijn Hoegaardse dochter in Overlaar, zal er niet veel bij zijn.    Moeders in de politiek, je kan er een boek over schrijven